Arga Tanten VS Problemet 1-0


Förra veckan med för lite sömn och för mycket stress tog jag mod till mig och ringde kommunen angående ett problem i fastigheten.

Igår löste det sig.

Tack extraknuffen jag fick pga för lite sömn och no fucks to give.

Idag ska jag ringa och säga: hey det löste sig! Tack! För generellt är folk lite bättre på att säga till när det är skit men lite sämre på att tala om när det fungerar igen. Så jag tänker på det.

Annars ska jag vila idag. Det får bli en sån dag, kroppen ska få sitt efter en vecka som verkligen inte var som den borde.

Men vet ni? Jag blev klar.

Och mera kul: Det stora barnet som går in i badrummet och säger mamma jag ska bajsa men du behöver inte hjälpa mig, jag är inte rädd mera.

Fingrarna är trötta och huvudet också. Nu går jag och lägger mig en liten stund.

Tack för mig.

Kommentarer

  1. Ja gillar när man tackar och ger positiv feedback det växer personer av! Från en som ligger däckad i förkylning till följd av stress och för lite sömn till en annan som också verkar ta det lugnt idag. <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Har försökt skriva

Me myself and Irene

Usch